Vrei in prima pagina din Google? Iata ce ar trebui sa stii
17 mar 2016

Vrei in prima pagina din Google? Iata ce ar trebui sa stii

Cu totii ne dorim sa aparem in prima pagina din Google atunci cand avem un site. Insa cat esti dispus sa investesti in optimizarea site-ului ca sa te aduca la acest rezultat?

Internetul este plin de tot feluri de site-uri de prezentare, magazine online care promit produse sau servicii unice. Insa daca esti la inceputul constructiei unui site, trebuie sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  • Pana a-ti crea site-ul, analizeaza cu atentie mediul si competitia – un site este cu adevarat util si poate urca rapid in topul cautarilor daca te raportezi la mediul extern si la competitie ca la carte. Important, atat in strategia de web design, precum si in cea de optimizare SEO, este sa stii care sunt clientii tai si competitia, pentru a te putea detasa pe cuvinte cheie relevante. Cu alte cuvinte, site-ul este despre afacerea pe care o detii, despre produsele/serviciile pe care le oferi si motivele pentru care vizitatorii te-ar alege pe tine. Daca vrei sa ai o imagine online concordanta cu obiectivele tale de business, ai nevoie de un site care le raspunda vizitatorilor la intrebari. Cat mai clar, concis, pe cuvintele cheie care te detaseaza de competitie. Pentru ca, in cazul de fata, cu un site bun chiar se face primavara.

  • Gandeste-ti site-ul pentru clientii tai – vorbeste cu ei, nu catre ei, pentru un schimb de informatie si mai eficient. Pune-te in pantofii vizitatorilor tai si pune-ti urmatoarele intrebari: cum ai vrea sa fie site-ul?, de ce sa cumpar de la el?, ce avantaje imi ofera mie produsul/serviciul oferit de el?, de ce ar trebui sa il aleg pe el si nu pe competitorii lui? Daca reusesti sa raspunzi la aceste intrebari clar si concis, stii deja cum ar trebui structurat acesta. Si nu uita, timpul poate fi dusmanul sau prietenul tau. De aceea, nu-l mai pierde cu oameni care iti promit minuni in promovarea site-ului pe prima pagina din Google si apeleaza la specialisti in SEO cu expertiza, care stiu exact care sunt trendurile. Daca nu vrei sa pierzi. Si nu vei pierde doar timp sau bani, cat si clienti. Care nu mai vin inapoi din moment ce le-ai inselat asteptarile.

  • Inregistrarea domeniului – aici este foarte important sa aiba numele companiei tale, pentru a putea fi reperat mai repede sau produsele/serviciile pe care urmeaza sa le promovezi sau sa le vinzi pe acesta. Atentie la branding si la numele de domeniu! Pentru ca userii nu vor sa isi incarce memoria si nici nu au rabdare sa faca gimnastica pe tastatura pentru a te gasi, numele trebuie sa fie cat mai scurt, usor de retinut, de impact.

  • Achizitionarea unui pachet de gazduire – pentru ca este foarte important ca site-ul, pe langa un look profi si informatie de calitate, optimizata SEO, sa se incarce rapid. Altfel, vizitatorii vor fugi mancand pamantul si nu ii vei convinge sa se mai intoarca vreodata.

  • Continutul, cheia catre inima lui Google – cu alte cuvinte, un site optimizat corect, cu adevarat unic, relevant si de actualitate chiar te poate aduce in primele pagini. Cand scrii un articol despre afacerea ta, pune in centrul atentiei clientul targetat, astfel incat sa ii transmiti informatiile de care are reala nevoie. Daca faci lucrurile in mod corect si satisfaci nevoile publicului, vei fi recunoscut de Google fara prea mari eforturi.

  • On page optimization – aici discutia este mult mai ampla pentru ca trebuie sa iei in considerare mai multi factori, printre care:

    a. Revizuirea constanta a continutului – pentru ca din prea multa pasiune pentru descrierea afacerii tale, poti omite lucruri importante, cum ar fi sa vorbesti prea mult de tine si prea putin de avantajele pe care produsul/serviciul il aduce clientului. De aceea, este bine ca final touch-ul sa fie dat de specialisti in optimizare SEO, asa cum este iAgency, agentie interactiva, pentru a putea identifica daca exista probleme de continut, densitatea cuvintelor cheie s.a.m.d.

    b. Integreaza call to action – intr-un mod inteligent, fara a agasa pentru cititorii pentru ca altfel vei avea multi utilizatori, dar conversii zero.

    c. Performezi daca ai stabilite cele mai bune cuvinte cheie – in acest sens, inainte de orice colaborare, realizam un audit in care stabilim frecventa cuvintelor cheie. Cu cat acestea sunt mai smart alese, cu atat rezultatele vor fi cele scontate.

    d. Analiza link-urilor interne – aici sunt incluse o serie de actiuni, pe care este mai bine sa le lasi in sarcina strategilor de optimizare SEO, precum: metatagurile, site-map-urile pentru motoarele de cautare, indexarea paginilor, monitorizarea, optimizarea imaginlor etc.

  • Optimizarea Off-page – atunci cand site-ul este la inceput de drum, iti trebuie o strategie foarte eficienta pentru a obtine cele mai bune link-uri, pentru ca lui Google nu ii plac cele care nu sunt de calitate. Pentru asta, orice specialist de promovare site in prima pagina din Google va tine cont de:

    - crearea de comentarii – pe diverse site-uri sau bloguri cu trafic, cu link direct catre site-ul tau.

    - backlinkuri de la parteneri – aici pot fi inclusi furnizori, distribuitori, agentiile de presa etc.

    - crearea unui blog – o foarte buna sursa de backlink-uri

    - publicarea de comunicate de presa - este una dintre principalele actiuni in promovarea site-ului in prima pagina din Google pentru ca poti aduce mereu un plus de noutate despre activitatea ta, noi produse/servicii pe care le oferi, oferte speciale etc.

Un site promovat pe prima pagina in Google iti aduce clienti noi, in mod continuu, fara sa platesti pentru publictate, fara sa apelezi la oameni de vanzari, fara sa faci multe flyere pe care sa le imparti (a caror eficienta este oricum mult prea mica; sunt doar bani aruncati pe fereasta).

Este adevarat ca un proces de promovare site pe prima pagina din Google costa – timp, munca, resurse. Insa, conform Google Online Marketing Report, in 2015, se arata ca 60% din vanzari le-au avut primele 3 site-uri listate in Google. Deci, cu cat promovarea site-ului pentru prima pagina Google este mai eficienta, corecta si clara, cu atat cresc sansele ca site-ul tau sa aiba atat un numar mare de vizitatori, cat si vanzari uriase.

De ce este importanta prezenta in prima pagina din Google?

Pentru ca Internetul este cea mai eficienta cale de a vinde si de a te tranforma intr-un brand veritabil.

In al doilea rand pentru ca promovarea pe Internet este mai putin costisitoare decat cea traditionala. Dar are si efecte pe termen lung atat timp cat site-ul tau este vizibil pentru potentialii clienti.

Daca site-ul nu este optimizat pentru prima pagina Google sau deloc, sansele ca el sa primeasca vizitatori sunt extrem de mici. Pentru ca peste 50% dintre persoanele care cauta in Google un produs/serviciu vor accesa doar link-urile listate in prima pagina din acest motor de cautare. Astfel, cu cat o pagina este listata mai sus, cu atat sansele ca el sa fie vizitat cresc, iar prospectii se transforma in clienti intr-un mod mai sigur.

Daca vrei sa ajungi cat mai sus in Google, apeleaza cu incredere la iAgency, agentie interactiva pentru promovarea site-ului tau in prima pagina din Google. Avem de partea noastra cei peste 10 ani de experienta si multe proiecte de succes. In plus, suntem adevarati strategi care stim sa facem diferenta intre optimizarea SEO eficienta si una facuta de amatori. Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi!

Hai să vorbim

Lasă optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău în mâinile noastre! Cu noi, crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți -> vânzările -> profitul! Ce zici, îți facem o ofertă SEO personalizată?