Cand vine vorba de optimizare SEO este absolut esential sa incepi sa-ti construiesti comunitati in social media inainte de a lansa site-ul. Trebuie sa te asiguri ca ai deja un public loial, familiarizat cu brandul tau. Prin angajarea publicului pe diverse platforme de socializare relevante si prin impartasirea continutului de calitate, vei creste increderea utilizatorilor de internet in afacerea ta si iti vei crea o reputatie cu autoritate.
Un continut de calitate face parte din orice strategie de optimizare SEO, caci el va aduce foarte mult trafic organic catre site-ul tau, chiar si atunci cand este inca foarte nou. Pentru ca el trebuie sa fie urcat pe site-ul tau periodic, ar trebui sa ai deja o rezerva de continut sanatos inainte de lansare. Pentru a fi clasat mai sus in motoarele de cautare, asigura-te ca produci continut in format lung, de aproximativ 2.000 de cuvinte sau chiar mai mult, care sa fie relevant pentru publicul tau tinta. De asemenea, in unele cazuri, este o idee buna pentru procesul de optimizare SEO sa incepi un blog inainte de lansare. Acest lucru iti va permite sa faci anunturi pre-lansare, sa adaugi mereu continut proaspat si sa faci putina valva in online. In plus, este bine sa te asiguri ca acest continut este capabil sa atraga link-uri. Daca atunci cand incepi sa faci comunicatele de presa, blogul tau este deja gata, sursele de stiri si consumatorii pot intra pe el pentru mai multe informatii.
Absolut toate paginile din site-ul tau trebuie sa fie optimizate SEO pe cuvintele cheie relevante pentru publicul tinta. Dupa cum spuneam anterior, este bine sa creezi continut in forma lunga, cu autoritate, de care potentialii clienti sa fie interesati. Nu este necesar sa reinventezi roata de la o pagina la alta; in schimb, asigura-te ca textele de pe fiecare pagina sunt focusate pe un anumit cuvant cheie si utile cititorilor. Nu uita sa folosesti cuvinte cheie, mai ales cuvinte cheie long-tail (site-ul tau nu va urca in pozitii fruntase pe termeni generali imediat), pe fiecare pagina si in meta taguri. Daca faci optimizare SEO de la inceput, motoarele de cautare vor indexa paginile in mod corespunzator si ai mari sanse sa ocupi pozitii fruntase in clasament.
Publicarea de continut cu autoritate pe site-uri relevante pentru afacerea ta este o modalitate rapida de a genera trafic catre site-ul tau si lead-uri pentru lista de emailuri. In plus, iti construieti o reputatie credibila si devii influencer. Cauta cele mai bune oportunitati de guest blogging pe site-uri nisa si afla ce tipuri de posturi ar dori userii lor sa citeasca.
Inainte de lansarea site-ului, iti poti inscrie afacerea pe diverse site-uri care au legatura cu produsele si serviciile tale. In acest fel, vei construi linkuri cu autoritate catre pagina "In curand", care va fi transferata la restul paginilor atunci cand devin active. In cazul in care aceste site-uri sunt foarte bine cunoscute si utilizate pe scara larga in domeniul tau de afaceri, cu atat mai bine!
Momentul imediat dupa lansare este crucial pentru succesul site-ului tau. Acum este momentul in care trebuie sa monitorizezi traficul si sa evaluezi rezultatele.
Pentru a obtine pozitii fruntase in Google este esential ca site-ul tau sa fie optimizat SEO inca de la lansare. Avand in vedere numarul tot mai mare de site-uri care apar in fiecare an, este important ca tu sa te evidentiezi in multime prin optimizare SEO. Daca esti nou in acest domeniu si nu stii ce sa faci, asigura-te ca lucrezi cu o firma specializata in servicii de optimizare SEO, cu o experienta bogata si cu un portofoliu de clienti multumiti de rezultate, cum este iAgency.
Primește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Lasă optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău în mâinile noastre! Cu noi, crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți -> vânzările -> profitul! Ce zici, îți facem o ofertă SEO personalizată?