Intr-o lume din ce in ce mai aglomerata si agitata, traficul devine una dintre principalele probleme cu care ne confruntam zi de zi. De aceea, drumul cu masina nu mai este optiunea ideala pentru cursele medii-mici pe care suntem nevoiti sa le parcurgem zi de zi. Prietenii nostri de la Veloteca au speculat aceasta „criza” – daca o putem numi astfel – inaugurand in anul 2008 primul magazin online de biciclete din Romania. In momentul de fata, Veloteca comercializeaza peste 30 marci de biciclete cu renume mondial, piese de schimb, componente, echipamente de ciclism si accesorii pentru biciclete. Prin munca, dedicare pentru ceea ce fac si o strategie de marketing bine gandita, Veloteca este de ani buni numarul 1 in vanzarea de biciclete pliabile Dahon, electrice, biciclete de munte, de sosea si de trekking SUNN, Merida, Corratec, Cross si Cannondale. Deja nu mai vorbim despre un simplu magazin de biciclete, ci de un loc dedicat tuturor biciclistilor, un fel de „acasa” pentru amatori si profesionisti deopotriva.
Traditional, activitatea echipei iAgency a debutat prin realizarea unei strategii de cuvinte cheie pe baza careia sa putem sa optimizam site-ul. Inca de la inceput, din mai 2015, focusul l-au reprezentat cuvinte cheie precum „magazin de biciclete”, „magazin biciclete Bucuresti” si „biciclete”, la care s-au adaugat treptat „accesorii biciclete”, „trotinete” si alte interogari cu mai multe sau mai putine cautari lunare. La o simpla cautare pe Google, Veloteca este primul rezultat organic in cautarile pe cele trei cuvinte cheie principale. Care a fost strategia noastra?
In primul rand, ne-am asigurat permanent ca site-ul este optimizat conform actualizarilor periodice ale motorului de cautare. In aceeasi idee, suntem la curent cu modul in care cerintele si preferintele publicului cumparator evolueaza, astfel incat sa oferim intotdeauna exact ceea ce isi doreste. Dupa ce ne-am asigurat ca totul este pus la punct, de la meta taguri si descrieri de categorii perfecte, o structura de linkuri corecta, headinguri optimizate si imagini optimizate, pana la o viteza de incarcare pe desktop si mobile ireprosabila si absenta problemelor de ordin tehnic, am debutat activitatea de optimizare offpage.
Suntem in 2018, iar serviciile de copywriting nu ar trebui sa lipseasca din portofoliul unei agentii SEO profesionale. Ne asiguram ca livram continut unic si de calitate, adaptat profilului clientului nostru. Google isi doreste sa ofere o experienta de top utilizatorilor sai, ceea ce inseamna ca trebuie sa ne adaptam permanent si sa oferim informatii care merita sa fie citite. Nu in ultimul rand, iAgency dispune de o baza de colaboratori vasta, iar fiecare site pe care publicam articolele beneficiaza de o autoritate de domeniu mare. Printre acestea se numara publicatii cunoscute precum Financiarul.ro, Bugetul.ro, Bursa.ro, Bzi.ro etc.
Citeste mai jos unul dintre articolele realizate de echipa de copywriting iAgency:
http://botosaninews.ro/356745/economic/bicicletele-de-munte-7-sfaturi-despre-cum-sa-le-folosesti-cu-indemanare/
Nu in ultimul rand, iata cum descrie Cristi Schneider, managerul Veloteca, colaborarea cu compania noastra:
Inca de la prima intalnire cu iAgency, mi-am dat seama ca stiu foarte bine ceea ce fac. Au adoptat o strategie destul de riscanta cu magazinul meu online, insa in cele din urma a fost o strategie castigatoare. O echipa de profesionisti care nu promit decat ceea ce pot realiza.