ItalianShops.ro
Italianshops.ro este un magazin online ce comercializeaza produse fabricate in Italia, inca din 2008. Consumatori si cunoscatori ai produselor italiene, cei de la Italianshops.ro si-au propus sa ofere consumatorilor din Romania produse care definesc excelenta si traditia culinara din Italia, la preturi mai mici decat in Romania. Italianshops.ro a apelat la iAgency, in 2015, pentru a-i ajuta sa isi planifice, dezvolte si implementeze strategia de promovare, pentru a genera mai multe vanzari online. Site-ul Italianshops.ro nu avea backlink-uri, ceea ce inseamna ca nu avea nici autoritate, popularitate si nu prezenta incredere, pentru motoarele de cautare. Atunci cand doresti sa vinzi produse sau servicii online este foarte important ca site-ul pe care il ai sa reprezinte calitatea produselor si a serviciilor pe care le oferi. Site-ul este oglinda business-ului tau! Cand am facut cunostinta prima data cu Italianshops.ro, am propus in primul rand sa schimbam design-ul la site-ul existent, realizat pe o platforma Magento, pentru a-i ajuta sa isi atinga telul pe care si l-au propus. Spre deosebire de versiunea precedenta, noul design a fost realizat tinand cont de cerintele motoarelor de cautare. Cu fiecare site pe care il construim la iAgency, echipa de SEO este implicata de la inceput si pana la sfarsit. Site-ul Italianshops.ro nu a fost o exceptie de la regula, iar munca pe care am depus-o a avut un impact puternic.
Optimizare onsite Cuvinte cheie – S-a realizat un studiu al cuvintelor cheie relevante pentru acest domeniu. Dupa ce au fost stabilite, au fost implementate in paginile site-ului, pentru a crea o densitate optima in site.
Creare de continut – Au fost create pagini noi in site cu continut unic relevant.
Title si Meta Description – Au fost optimizate title-urile fiecarei pagini din site si au fost realizate meta descrieri care sa includa cuvintele cheie principale si care aduca un CTR cat mai bun.
Optimizare offsite Deoarece Italianshops.ro nu avea backlinkuri atunci cand am inceput colaborarea, am inceput un proces lung de a construi linkuri cu autoritate pentru site-ul lor. Procesul este inca in desfasurare si implica construirea unui mix optim de surse de linkuri (comunicate de presa, advertoriale, articole pe bloguri, semnale sociale), pe cuvintele principale targetate.
Rezultate Dupa prima luna de colaborare cu iAgency, traficul de pe site-ul Italianshops a crescut cu 75%, ca urmare a imbunatatirii pozitiilor pe mai multe cuvinte cheie long tail, de unde probabil si cresterea de trafic atat de mare. Acum site-ul se afla in prima pagina in Google pe cuvintele cheie relevante pentru acest domeniu.