Floria.ro

Fondată în 2010, de antreprenorul Mugur Frunzetti, compania Floria a fost desemnată timp de 3 ani, "Cea mai bună florărie online" din România, în cadrul Galei Premiilor de e-Commerce.
Floria.ro

Floria.ro

Fondată în 2010, de antreprenorul Mugur Frunzetti, compania Floria a fost desemnată timp de 3 ani, "Cea mai bună florărie online" din România, în cadrul Galei Premiilor de e-Commerce.

Începând din 2010, Floria.ro este marcă atestată Trusted.ro și din 2013 a devenit prima florărie din România care creează buchete și colecții unice, în acord cu tendințele internaționale din modă. Floria livrează flori și buchete în toată lumea și în peste 140 de orașe din România, oferă transport gratuit și livrare în 2 ore.

Colaborarea cu Floria a fost o adevărată provocare pentru iAgency. Vânzările online de flori sunt estimate la circa 190 de milioane de euro anual, industria este foarte competitivă și a fost afectată de multe schimbări de algoritmi care au avut loc de-a lungul timpului.

Când Floria a apelat la iAgency, țelul lor a fost să ajungă să ocupe prima poziție pe "florărie online", să existe în prima pagină în căutări pe cuvintele cheie principale și să atragă mai mult trafic organic.

Deși site-ul era poziționat bine pe "florărie online", pe alte cuvinte cheie principale nu apărea în prima pagină. Totodată, cele mai multe backlinkuri aveau că ancora brandul "Floria", iar ponderea ancorelor care să include cuvintele cheie principale era foarte mică.

Pentru a crește traficul organic și pentru a ajuta site-ul să urce și pe alte cuvinte cheie principale, am ajuns la concluzia că ar trebui să implementăm o strategie de creare de link-uri mai cuprinzătoare, care să includă și ancore text pe "money keywords."

Optimizare On Page

Cuvinte cheie – S-a realizat un studiu al cuvintelor cheie relevante pentru acest domeniu. După ce au fost stabilite, au fost implementate în paginile site-ului pentru a crea o densitate optimă.

Creare de conținut – A fost redactat conținut relevant pentru principalele categorii de produse, dar și pentru principalele orașe.

Title și Meta Description – Au fost optimizate title-urile paginilor din site și au fost realizate meta descrieri care să includă cuvintele cheie principale și care aducă un CTR cât mai bun.

Comunicare Off Page

Ancorele text folosite erau marea majoritate pe brand "Floria", motiv pentru care s-a decis diversificarea lor. Totodată au existat și linkuri site wide, pe care echipa noastră a propus să fie scoase.

Hai să vorbim

Lasă optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău în mâinile noastre! Cu noi, crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți -> vânzările -> profitul! Ce zici, îți facem o ofertă SEO personalizată?