Ascultarea si monitorizarea parerilor consumatorilor poate fi unul dintre cele mai importante avantaje competitive pentru companii si branduri. Spre deosebire de PPC (reclame platite), CGM este "vocea" consumatorilor. Aceasta este inspirata de propriile experiente cu produsul sau serviciul utilizat, si este de multe ori expusa online, pentru confortul cititorilor sau al altor consumatori, dar si ca o sursa cheie de informare pentru piata.Pentru a reusi in lumea interconectata de astazi, o agentie interactiva, care se ocupa cu promovarea unui site identifica, prezice si raspunde la comportamentul clientilor. Este esential sa asculti ceea ce au de spus cumparatorii, competitorii, criticii sau suporterii unui brand si apoi sa comunici activ. Numai asa poti obtine rezultate foarte bune din campaniile in Social Media. Instrumentele oferite pentru contorizarea CGM ne ofera multiple posibilitati de a analiza, de a masura, de a afisa si de a crea rapoarte despre eforturile de redresare a discursului, pentru ca imaginea unui brand sa nu aiba de suferit pe termen lung. Exista tool-uri mai complicate, extrem de personalizate, care iti permit sa administrezi multiple conturi de pe mai multe retele sociale, cu un singur clic sau tool-uri simple, care iti asigura doza necesara de functionalitate. Insa, de cele mai multe ori, este suficient sa navighezi pe primele 30 de pagini din motoarele de cautare pentru a-ti face o idee clara despre imaginea unei marci. Tot pe aceste pagini vor ajunge si potentialii clienti, care cauta acelasi gen de informatii, asa ca este important sa ajungi acolo inaintea lor si sa atenuezi din efectele parerilor negative. Atunci cand o agentie interactiva face contorizarea CGM, ea trebuie sa aiba in vedere urmatoarele lucruri:
Primește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Lasă optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău în mâinile noastre! Cu noi, crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți -> vânzările -> profitul! Ce zici, îți facem o ofertă SEO personalizată?