De ce afacerea ta depinde de CGM?
Media cu cea mai rapidă creştere o reprezintă cea pe care consumatorii o creează şi o promovează în grupul lor. Acestea reprezintă cea mai durabilă sursă de influenţă. Astfel, ascultând şi valorificând asemenea tipuri de media, acestea pot deveni un avantaj competitiv pentru companii şi branduri.
Spre deosebire de mass-media plătite, CGM-ul este creat de consumatori. Adesea sunt inspirate de experienţe relevante ale produselor sau serviciilor şi sunt frecvent arhivate pentru cititorii comozi şi alţi consumatori cu influenţe-cheie pentru marketplace.
CGM-ul poate fi influenţat, dar nu şi controlat de de marketeri. Mai important, acesta lasă urme digitale. Este sensibil măsurabilă, permiţându-le advertise-ilor să câştige echitate de brand, reputaţie şi eficienţa mesajelor în timp real.
Cel mai important prim pas este să înţelegi că CGM poate lua diverse forme:
A. Bloguri – majoritatea din ziua de azi sunt bogate în conţinut, în naraţiuni la persoana I şi o multitudine de teme de discuţie. Deşi consumatorii se dedică foarte rar unui blog de brand, experienţa lor abundă în descrieri narative. B. Mesaje pe forumuri – acestea sunt arii de interes şi industrie concentrate să atragă consumatorii, bazându-se pe un anumit produs, specialitate sau nişă. De regulă, ele desemnează interesul clientului pe anumite produse sau probleme. Participanţii activi tind să fie prieteni cu cei care au testat produsele sau problema în cauză, iar cumpărătorii să fie ascultători. C. Review şi rating site – sunt cele mai puţine impresii CGM, dar reach-ul şi efectele sunt uriaşe, în special în ceea ce priveşte comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Review-urile se concentrează adesea pe experienţa relevantă, care creşte semnificativ credibilitatea şi încrederea în brand.Ai primit review-uri negative. Cum rezolvi problema?
Fiecare om are propria opinie despre un fapt, o situaţie, un produs sau serviciu. Dar atunci când eşti o companie, recenziile se transformă într-o carte de vizită pentru viitorii clienţi. Şi cum mai există şi Gică-contra, uite cum poţi să remediezi rapid sau să eviţi aceste probleme:
Încurajează recenziile pozitive
Informaţie promovată rapid prin CGM 2
CGM adoptă rapid acel format îmbunătăţit în advertising online.
Exemple de CGM 2:
Blog-uri mobile, photo sharing şi tagging – blogurile mobile sunt platformele care permit oricărui utilizator să posteze fotografii în timp real. Şi mai interesant este faptul că astăzi majoritatea fotografiilor sunt însoţite de hashtag-uri, fapt ce le face mai uşor de găsit, organizat şi indexat în Google. Camerele foto ale telefoanelor inteligente joacă un rol foarte important în dezvoltarea moblogurilor – bloguri mobile. Vblogs sau personal videos – Vblogurile sunt precum jurnalele video, foarte apropiate de serialele de reality din online. Podcasting – este şi el o formă de CGM. Consumatorii îşi creează propriul lor playlist radio şi îl fac public şi pentru alţii.Astfel, consumatorii sunt cei care dictează termenii de media reach, frecvenţă şi impact.
Suntem aici să te ajutăm! Scrie-ne pentru mai multe detalii.
Primește cele mai recente știri și actualizări
Prin abonare, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate
Lasă optimizarea SEO și promovarea online a business-ului tău în mâinile noastre! Cu noi, crești traficul organic -> brand awareness-ul -> numărul de clienți -> vânzările -> profitul! Ce zici, îți facem o ofertă SEO personalizată?